Graffity is werkelijk vaak kunst!

Lang geen update; ik was veel te druk met andere zaken, maar de komende tijd een paar updates.
Allereeerst iets moois, waar ik enorm van kan genieten.
In Den Haag zijn diverse kunstenaars aktief op muren en schuttingen waarop graffity gespoten mag worden.
Prachtige afbeeldingen zijn het resultaat.
Ik blijf me verbazen hoe mooi en indrukwekkend sommige afbeeldingen zijn, zoals hierboven de schilderijen op schuttingen op de Stationsweg (de ooievaar van PZE, de anderen van Last Plak, 10:GU en Crimson Cisa).
Ik mis één afbeelding van Jip en Janneke.
Jammer, ik was net te vroeg met deze foto.
De dag erop stond die erop.
Ik hoop hem nog te zien, want zoals vaak staan ze er maar een beperkte tijd.
Hiernaast een deelfoto van Han Solo (Star Wars).
<
Deze foto’s zijn gemaakt op de muren van het spoor in Laak, in de Waldorpstraat.
Hierboven een prachtige schildpad,

en hier een haai.
Het fleurt saaie schuttingen en wanden wel enorm op!
7 reacties
Hanny
Hier in de gemeente is een project dat graffitikunstenaars in de gelegenheid stelt op bepaalde plekken hun kunstwerken te maken. Dat loopt zo goed, dat het wordt uitgebreid. Het aantal ongewenste graffiti neemt daardoor drastisch af. Ongeschreven wet om een kunstwerk niet te verknoeien met wild gespuit.
B.
Als je meer wil zien (of zelf meedoen), zie Haags Graffiti Platform (website en Facebook).
Akbar
Suske & Wiske????? Bedoel je niet Jip & Janneke? :-))
Akbar
De schildpad is gemaakt door NEAR! en de haai door SEHR, beide van de Wall Krush Crew…
Geertje
@Akbar
Ja je hebt natuurlijk gelijk met Jip en Janneke!
Ik word oud…
Dank je voor de aanvulling 🙂
Art van de Straat
Street Art Expo: //www.facebook.com/events/354908647929945/
Pingback: